Burun Dolgusu

Burun Dolgusu Nedir?

Ameliyatsız estetik uygulamaları alanında en çok tercih edilen uygulamaların başında burun dolgusu yer almaktadır. Burun dolgusu uygulaması, burnu şekillendirmeye yarayan ameliyatsız burun estetiği işlemidir. Genellikle bu işlemi yaptırmak isteyen kişilerin ilk beklentisi burundaki kemerin yok edilmesi ya da burnun daha kalkık durmasıdır. Tüm bu değişimler burnun daha estetik görünmesini sağlayan küçük dokunuşlardır. Ek olarak, burun bölgesinin hareketsiz bir bölge olmasından dolayı buraya yapılan dolgu uygulamaları daha uzun süre kalıcılık göstermektedir.

Burun dolgusu işlemi sırasında ağrı ve acıyı minumum seviyeye indirgemek amacıyla burun bölgesine uyuşturucu krem sürülür. Ardından burun, hastanın isteğine ve işlemi yapan doktorun planladığına göre ince uçlu enjektör iğneleri kullanılarak şekillendirilir.

Burun Dolgusu Nasıl Uygulanır?

Burun dolgusu ağrısız ve acısız bir işlemdir. İşlem öncesi uygulama yapılacak bölgeye anestezik krem sürülerek 15-20 dakika bekletilir, bu sayede uygulama esnasında oluşabilecek ağrı ya da acı hissinin önüne geçilmiş olunur. Kişiye göre uygun dozlar belirlenerek dolgu malzemesi deri altına enjekte edilir. Böylece burun ucu kaldırılıp, burun kemeri görüntüsü giderilebilir. İşlem ortalama 15-30 dakika sürer. Etkiler kalıcı değildir ve işlemin belirli aralıklarla tekrar edilmesi gerekir. Uygulamadan hemen sonra hastalar normal hayatlarına geri dönülebilirler.

Burun Dolgusunun Burun Ameliyatına Göre Avantajları Nelerdir?

• Cerrahi uygulamalara göre çok daha kolay bir şekilde muayenehane koşullarında uygulanmaktadır
  • Acı ve ağrı yaşanma riski daha düşüktür
  • Daha ekonomik bir uygulamadır,
  • Uygulama sonrası hasta günlük hayatına devam edebilir.
  •  Yeni bir görüntüye çok daha kısa bir sürede kavuşmak mümkün olmaktadır.

Burun Dolgusu Kimlere Uygulanabilir?

Burnunda burun kemeri gibi eğrilikleri olan kişilere, burun kökü çökmelerine, özellikle gülme ve konuşmaya bağlı olarak burun ucunda düşüklük yaşayanlara, cerrahi operasyon sonucunda ortaya çıkan hafif deformasyonlara burun dolgusu uygulaması yapılabilir. Fakat hamile ve emziren kadınlara, otoimmun hastalığı olanlara, sık uçuk geçirenlere ve dolgu maddelerine duyarlılığı olan kişilere dolgu uygulaması yapılmaz.

Burun Dolgusu Fiyatları Ne Kadardır?

Öncelikle kullanılan dolgunun markasına, miktarına ve işlemi gerçekleştirecek doktorun uzmanlığına göre değişiklik gösterecektir. 2022 yılı burun dolgusu fiyatları için muayenemizi arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

Burun Dolgusu İşlemi Sonrası Nelere Dikkat Edilmelidir?

İşlemin yapıldığı gün ve birkaç gün ekstra şişlik ve nadiren ağrı görülebilir, normaldir. Fakat dolgu yapılan yerde aşırı morarma olması durumunda doktorla irtibata geçilmesi önerilir.